Jak pozycjonować stronę?

słowa kluczowe w pozycjonowaniuPozycjonowanie strony internetowej to różnorakie zabiegi, które mają prowadzić do tego, że strona po wpisaniu konkretnych słów kluczowych będzie znajdować się jak najwyżej w wyszukiwaniach Google. Każdy pozycjoner powie, że pozycjonowanie musi opierać się na określeniu jednego terminu i staraniu się, by po jego wpisaniu pojawiło się jak najwyżej w wyszukiwanych. Konkurencja wśród popularnych słów kluczowych jest bardzo duża i dlatego trzeba tam liczyć się z wieloma trudnościami i niekiedy potrzebne będą duże środki, by pozycjonowanie przyniosło efekty. W naszym artykule przedstawiamy sposoby na pozytywne i skuteczne pozycjonowanie.

Pozycjonowanie, które będzie skuteczne opiera się na pisaniu artykułów. Można tworzyć treści samemu, lub kupować je w takich serwisach jak TextBookers. Mają one dotyczyć oczywiście tematów, które odnoszą się do naszej strony internetowej. Gdy prowadzimy hotel powinniśmy wybierać artykuły, które odnoszą się do miasta, w którym taki hotel działa. Każdy artykuł powinien odnosić się do jednego zagadnienia i opisywać je w nieco bardziej szczegółowej formie. Internauci, który będą szukać informacji na temat okolicy powinni trafić na taki artykuł i tym samym przeniosą się również na naszą stronę. Tak będzie budować się nasza pozycja. Nie będziemy musieli szukać klientów, lecz oni będą trafiać na naszą stronę szukając w sieci innych informacji.

Dobór słów kluczowych przy pozycjonowaniu

Powinniśmy pamiętać o tym, ze pisanie będzie wartościowe, jeśli będzie odnosić się do tego, co przez internautów jest poszukiwanie. Świetnym przykładem będą dwa słowa kluczowe „informacje o Wieliczce” oraz „wieliczka informacje”. Pierwsze miesięcznie jest szukane tylko 46 razy a drugie aż 880. To wyraźnie pokazuje jak ważny jest dobór słów do pozycjonowania. Pisząc artykuł trzeba więc używać takich słów kluczowych, które rzeczywiście są w sieci poszukiwane, gdyż w innym przypadku dysproporcja odwiedzin będzie ogromna i dużo na tym stracimy.

Pozycjonowanie pod kątem technicznym

audyt seoGdy już wiemy jakie słowo kluczowe wybrać i napisaliśmy artykuł możemy myśleć o jego publikacji. Wykorzystując narzędzie audytu możecie dowiedzieć się jak budować stronę z takim artykułem, by była dobrze wypozycjonowana. Jeśli zastosujesz audyt na swojej głównej stronie dowiesz się jakie elementy zmienić, by dobrze wypozycjonować swoją stronę w przyszłości. Mamy wiele słów kluczowych, przy których możemy stosować zabiegi, które wystarczą do zdobycia pierwszych pozycji. Są jednak takie słowa, które mają większą konkurencję i tam będzie trzeba zainwestować większe środki w pozycjonowanie, by przyniosło efekty.



Waldemar Tyszka

Autor kursu "SEO nie tylko dla specjalistów"