E - marketing

18 marca 2015

Kampanie AdWords - ważne pojęcia

Czym różni się PPC od CPC? PPC to określenie reklam, w których będzie się płacić tylko za kliknięcie i przejście internauty na naszą stronę. Natomiast CPC to koszt, który ponoszony jest za każde klikniecie...

9 lutego 2015

Kiedy warto zatrudnić specjalistę od pozycjonowania, a kiedy zlecić to zewnętrznej firmie?

Decyzja wyboru pomiędzy zatrudnieniem specjalisty od pozycjonowania, czy zlecenie tego zewnętrznej firmie, zależna jest od kosztów jakie możemy zainwestować w reklamę. W uproszczeniu, na specjaliście możemy polegać...

2 lutego 2015

Dlaczego warto myśleć o pozycjonowaniu?

Promocja marki w Internecie jest możliwa na wiele sposobów, a jednym z najbardziej interesujących wydaje się być pozycjonowanie stron internetowych. Nie można zaprzeczyć temu, że co roku zwiększa się liczba osób...